Followers

Saturday 3 March 2012

Asian school game at Mokpo Korea

Sesaja aku facebookwalking aku add la akaun-akaun berstatus budak-budak harimau Muda and SSBJ, saja je aku nak taw kat sana macam mana. Ada rezeki salah satu list friends aku ialah Ridzuan Abdullah. Aku usha a.k.a stalker la picture-picture then jumpa satu album iaitu

asian school game at Mokpo Korea


Baik budaknya sudi share info untuk peminat, so aku pon segan gak nak tanya banyak-banyak, ape yang termuat untuk korang inilah seadanya, atleast korang dapat tahu program pembangunan ni.

  • KHM BLOG
    • memang program FAM ke program SSBJ??
      ramai tak terlibat? UNDER?
      kat korea tu kat mana? maksudnya akademi something ke??
      tq2 sgt kalau sudi share, sebelum ni fans tak nampak program pembangunan, kesian FAM kene maki je, huhu
  • Yesterday
    Ridzuan Abdullah
    • ouhh...ni under18..bkn program FAM..ni bawah KPM punya...ASIA scholl
    • *school
  • Yesterday
    KHM BLOG
    • ouh, berapa lama dekat sana?
  • Yesterday
    Ridzuan Abdullah
    • 2miggu lebih jgak
  • Yesterday
    KHM BLOG
    • memang budak2 ssbj la terlibat eh?
  • Yesterday
    Ridzuan Abdullah
    • x jgak..selection la...tp ramai bdak bj yg dapat
  • Yesterday
    KHM BLOG
    • ouh, ok2 tq for information, gud luck bro 


PROGRAM FAM NI?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...