Followers

Tuesday 24 January 2012

The FORTRESS (stadium kelantan)

Ketika melogin facebook, aku sempat membelek page2 bola seperti kebiasaan dan aku menemui satu perkara yang begitu mengujakan iaitu datang dari facebook Tan Sri Anuar Musa.

The Fortress










Ini merupakan lakaran yang di katakan bakal menjadi stadium baru buat pasukan Kelantan. Jarang sebenarnya aku nak share something yang aku tahu blog-blog lain akan share tapi ini menandakan tahap ke''salute''an au terhadap Kelantan. Dan aku sendiri akan berbangga jika stadium ini berdiri megah walaupon aku bukan penyokong Kelantan.

Lakaran stadium ni kalau lihat dari reka bentuknya sebenarnya amat istimewa dan seolah-olah mirip dengan stadium Bayern Munich iaitu Allianze Arena. Berbeza dengan reka bentuk Stadium Bukit Jalil yang sedikit old school. Salah satu ciri yang menarik yang boleh kita perhatikan juga ialah stadium ini TANPA TREK !

Seperti yang aku selalu sentuh, untuk mewujudkan stadium tanpa trek, anda memerlukan sokongan atau bukti bahawa stadium itu sememangnya bersedia untuk bolasepak sahaja. Maknanya, peminat kene memenuhkan stadium. Bayangkan buat mana-mana pasukan liga super lain untuk membuang trek, apakah jaminan bahawa ianya akan berbaloi?

Tahniah juga buat presiden KAFA iaitu Tan sri Anuar Musa. Timbul satu persoalan.



FAM kata, Tan Sri..pasukan perempuan lebih baik untuk anda.

sumber : facebook tan sri anuar musa

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. kalau jadi memang gempak giler..dan mungkin stadium ni yg akan jadi ikon kepada stadium stadium lain yang akan dibina di malaysia kelak.salute kepada TSAM kerana berfikiran luar dari kotak,terbuka dan kedepan gitu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahniah jugak kepada fans2 yg menjadi tulang belakang atas revolusi ini :)

      Delete
  3. KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
    dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
    beri 4 angka [4921] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
    dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
    ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
    allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
    kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
    sekali lagi makasih banyak ya AKI? bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
    yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
    insya allah anda bisa seperti saya?menang NOMOR 770 JUTA , wassalam.


    dijamin 100% jebol saya sudah buktikan...sendiri....


    Apakah anda termasuk dalam kategori di bawah ini !!!!


    1"Dikejar-kejar hutang

    2"Selaluh kalah dalam pasang NOMOR

    3"Barang berharga anda udah habis terjual Buat judi NOMOR


    4"Anda udah kem-m tapi tidak menghasilkan solusi yg tepat

    Solusi yang tepat jangan anda putus asah...AKI akan membantu
    anda semua dengan Angka ritual/GHOIB:
    butuh NOMOR 2D ,4D, 6D SGP / HKG / MALAYSIA / TOTO MAGNUM / dijamin
    100% jebol
    Apabila ada waktu
    silahkan Hub:KI JAYA DI NO: [[[085-321-606-847]]]

    PESUGIHAN DANA GAIB

    PESUGIHAN UANG BALIK
    DAN PESUGIHAN TUYUL

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...